Wednesday, September 9, 2009

Jerebu dan Klinik...



aduh aku setiap sem msti g klinik unimas...demam la ,batukla,sakit perutla
ape2 jela aku ni....
esok aku nk g klinik buat kali ke 2 dalam masa 2 bulan,mencatat rekod sepanjang
aku kat unimas ni
dari klinik kt timur sampai ke barat akulah peminat setia doktor2 kt klinik 2 hahahaaha....
bulan lepas sebelum jmpe dokter dah kne pakai topeng....
bukan sebab suspek H1N1 tp sbb jerebu yang teruk sangaat sampai sesak naafas ak ni...
samapai ke exam ak pakai topeng ni...dah lec ngat ak ni suspect H1n1 siap mendokan aku cepat baik time aamk kedatangan, terharu pun da gak hehehehe...

tp sok special ckit aku g kilinik ditemani seseorang...
2pun sebab dah kena bebel ngan die bru aku nk g klinik...
aku bukan tkot tp malas nk susuhkan dokter2 2 hehehe
xpasal2 aku kne bangun pg sok..slalu ari rbu bangun leawt sbb xda clas r katekan ...
tp sbb da da yang nk meneman pg jela kn....

tp yang istimewanya aku g klinik kali ni atas sebab yang same sebab jerebu...
makin terok jerebu kt cni...harap2 xjumpe la dokter yang aku jumpe bulan lepas
dah la xpaham bahasa melayu susah ak nk berkomunikasi ngan die.,..

jangan kena pakai topeng lagi dah la..rimas tuuu...



No comments:

Post a Comment