Wednesday, April 15, 2009

Tunang oh tunang

Huh!
awat aku arini byk lak idea ak menulis ni......
Erm dalam 2 3 mggu ni je....
ramai kawan2 laki aku bermasalah sal ppn ni.......
erm sorg hampir putus tunang gara2 da ppn lain cter yang bukan2 kt tunang member aku ni
yang member aku ni da ppn lain..
dah tentu aku slalu ngan member aku ni jd ak taula die cmner....
tp xpe kteorng dah slow talk kt tunangnye n skrg dah ok dah....
aku bkn ape jarang kte leh tgk laki menitiskan air mate kerana ppn...
hehehehe
pape pn aku doakan agar pertunangan member aku 2 berkekalan sehingga ke jijang pelamin seterusnya ke akhir hayat..........
AMIN.......

2 comments:

OPhoTo'S_jaweart.blogspot.com said...

bapok ah...eeeeee....geli gelaman aku
huhuhuhuhu

Sang UniQ said...

hahahaha.....ko pn da time peristiwa "kawan"kte ni hahaha

Post a Comment