Wednesday, April 15, 2009

Antara janji dan tanggungjawab

Salam……..

Kali ni aku nak citer cikit tentang idup aku….

Citernye bermula sem lepas ….

Aku da sorang kawan ni mulanya aku rapat ngan die….

Sampai da orang ngat aku ni da pape hubungan dengan die…

Sebenarnya xda pape pn just kawan rapat je,she always make me happy…

Sometime da gak perasaan lebih dari sorg kawan tp aku xberani tkot pointer ak jatuh jike xberpanjangan hubungan tu…

Jd aku berdiam diri jer dan akhirnya aku dapat menghakis perasaan tu…

Tp timbul lak perjanjian dengan abang dak ni…namenya boy..

Citernye camni..dak ppn ni time cuti sem da satu ari 2 jatuh sakit dan pengsan…

Secara xlangsung kne tahan kat wad…

Nak dijadikan citer pabila dak ni sedar die terus tanya kat boy yang aku da msg die ke x…

Memang aku da msg tp die xbalas jd setiap kali die bangun dari tido kat wad 2 die msg aku..

Seperti aku punca semangat die setiap pagi..

Tibe satu malam boy ni msg aku gne no dak ppn ni…

Setelah die citer ckit sebanyak ape yang terjadi….aku pun pahamla ape yang terjadii…

Jadi aku and boy nekad nk jauhkan dak ppn ni dari ex boyfriend die…

Aku rasa kteorng berjaya….aku dan boy pun seperti berjanji yang aku akan jage die sepanjang die berada di Sarawak dan boy sepanjang di kl…

Cume kekadang aku terlepas pandang kt dak ni coz bz sgt…tp aku ckp kt dak ppn ni yang die sebagai adik aku and aku abang die…supaya xda gap antara kami klo die da masalah secara xlgsng aku dapat tuniakan janji…

Tp kni die dah ada boyfriend baru tp boyfriend baru die ni pelik cikit nk cemburu xtentu pasal..

Mungkin die jelez coz aku terlalu caring time adik aku sakit or apetah..aku tau punca adik aku sakit..sebab tu aku risau n aku tau kehidupan keluarga die dari ape yang boy citerkan..

Jadi aku rase aku patut undurkan diri dan menamatkan perjanjian antara aku dan boy..

Kerana aku berkecil ati dengan tindakan boyfriend adik aku ni yang sound menbabi buta..

Ape yang nak dicemburukan pn aku xtau…klo aku nak takel adik aku tu dah lame aku takel coz aku yang rapat ngan adik aku dulu sebelum die..

Pelik tul manusia ni..

Kalo adik aku ni adik kandung dah lame aku kick dak laki ni dari idup adik aku, xhormat orang lain main cakap sesuka ati tanpa periksa keadaan sebenar…lg pun aku takot silap2 aku belasah dak laki ni coz aku ni jenis yang xleh orang sound aku or menyalahkan aku tanpa sebab dan bukti..

Lg pun aku rasa adik aku tu x perlukan jagaan aku lg…

Tp sekarang aku xdapat contact boy and xtau cmner nk tamatkan perjanjian ni…

Adakah aku patot tamatkan tanpa pengetahuan boy or aku still berpegang pada janji sehingga aku dapat contact boy??????????????

No comments:

Post a Comment