Thursday, October 1, 2009

Roda kehidupan…

Salam…..

Dah lame xmenulis kt blog ni

Bz dgn stdy maklumlah dah final year….

InsyaAllah gred la thn depan..

tp dalam meniti ke tahun hadapan terlalu banyak halangan yang ku temui….

Bak kate org hidup ni mcm roda kejap kt atas kejap dibawah….

Mungkin aku sebagai hambaNYA terlalu lalai tika diberi kesenangan hingga kekadang terlena dibuai kegembiraan.

Kin dah terduduk bru tersadar lenanya….

Dr awal sem lg mmg aku dah menghadapi kesusahan….dalam pemilihan supervisor tok PTA lg…

Pelik la tgl krg sbln aku xwat pape lg…supervisor ak kejap trime tjuk pastu mgu dpn reject.sdngkn tjuk yg die kc pn die reject… huh!

Mcm mane ni.????

Tp xpe mungkin silap aku yang kurang bijak membuat pemilihan tjuk…

Pastu satu- satu mslh dtg…pemilihan group untuk tugasan pn skurang mantap….

Kalam kabut jd nye…..huh ! ape nk jd ni?????

Markah midterm rendah la,aku kecewa btul ngan satu subject ni….ak nk re do xleh..tp da bdk ppn 6 orng leh lak re do..bias!!!!

mungkin ada hikmah disebalik semua in...

Ya ALLAH aku bermohon padaMU ampunkan dosa-dosa ku , mempermudahkan perjalanan hidupku dan aku berlindung dari tidak tersimpang dari jalan kebenaran...Amin....

No comments:

Post a Comment